Πληροφορίες Αποστολής και Επιστροφών.

Τρόποι Αποστολών

Όλες οι αποστολές γίνονται με:

ΕΛΤΑ: στη διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει στην παραγγελία σας, εντός 3-6 εργάσιμων ημερών από την ημέρα καταχώρησης της παραγγελίας σας, εφόσον υπάρχουν άμεσα διαθέσιμα στις αποθήκες μας ή εντός του χρονικού διαστήματος που αναφέρεται στην διαθεσιμότητα των ειδών που έχετε επιλέξει. Η παραλαβή τους γίνετε από το πλησιέστερο σε εσάς ταχυδρομικό κατάστημα με αποδεικτικό ταυτοπροσωπίας. 

ACS:  στη διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει στην παραγγελία σας, εντός 2-3 εργάσιμων ημερών από την ημέρα καταχώρησης της παραγγελίας σας, εφόσον υπάρχουν άμεσα διαθέσιμα στις αποθήκες μας ή εντός του χρονικού διαστήματος που αναφέρεται στην διαθεσιμότητα των ειδών που έχετε επιλέξει. Η παράδοση γίνεται στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει αλλά για τις δυσπρόσιτες περιοχές η παραλαβή γίνεται από το πλησιέστερο κατάστημα. (Reception)

ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: Για μηχανήματα και βαριά αντικείμενα μεταφορικά κατόπιν συνεννοήσεως.

Αν τα είδη δεν μπορούν να παραδοθούν εντός του προβλεπόμενου διαστήματος, θα επικοινωνήσει μαζί σας εκπρόσωπος της εταιρείας μας και κατόπιν συνεννοήσεως, επεξεργαζόμαστε την παραγγελία σας. Σε περίπτωση επιλογής σαν τρόπου πληρωμής “Τραπεζική κατάθεση” η επεξεργασία της παραγγελίας σας αρχίζει μετά την επιβεβαίωση της κατάθεσης από το λογιστήριο μας και οι ανωτέρω χρόνοι υπολογίζονται από τότε. Σε περίπτωση που δεν επιβεβαιώσουμε την κατάθεσή σας εντός 5 ημερών, η παραγγελία σας ακυρώνεται αυτόματα.

 

Αντικατάσταση Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε ή/και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, είτε επειδή αντιμετωπίσατε κάποιο πρόβλημα στη διαδικασία παραγγελίας ή εντοπίσατε πρόβλημα σε κάποιο προϊόν, είτε επειδή αλλάξατε γνώμη. Θα πρέπει το προϊόν προς επιστροφή-αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα από τα έγγραφα που συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ), να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη και η συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ)

Προϋποθέσεις για περιπτώσεις αλλαγής γνώμης

Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη και επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που προμηθευτήκατε. Τα προϊόντα θα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν, πλήρη και χωρίς φθορές, η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά τα συνοδεύει (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία τα συνόδευαν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) κατά την παράδοση.(Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αποστολέα).

Επιστροφή Χρημάτων

Σε περιπτώσεις Επιστροφής Προϊόντων: Στις περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων, η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται με έναν από τους εξής τρόπους: - με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής σας κάρτας ή  - με επιστροφή χρημάτων μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.